sobota, 16 lipca 2016

Dla twardziela?

Szczerze mówiąc biżuteria u mężczyzn to w moim mniemaniu ciężki temat. Zegarek, łańcuszek na szyi, obrączka to takie maksimum, które jeszcze nie kłuje mnie po oczach. Oczywiście nic nikomu nie narzucam, każdy nosi to na co ma ochotę, to po prostu kwestia preferencji :)
Dlatego jak zobaczyłam wyzwanie na Szufladzie Gościnnej Projektantki - Agnieszki Jędrzejczak nie do końca byłam przekonana..
Ale chwila chwila.. zawieszka na telefon/plecak? To już nieco bardziej do mnie przemówiło.

Bardzo często tak mam, że codzienność wpływa na to co akurat stworzę. Aktualnie jestem po przejściu Assassin's Creed Revelations po raz kolejny, w związku z czym mam fazę na wszystko co z Assassynami związane.

Zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony Ubisoftu

Dodatkowo po robieniu ściegiem peyote różnych koralikowych dodatków (jak "wdzianko" dla chwosta, lub krawatka do naszyjnika) poczułam ogarniającą mnie przemożną chęć zrobienia czegoś nieco trudniejszego. I to jest ta chwila, w której człowiek zrozumiał dlaczego ważne by używać do tego równych rozmiarów koralików.

Symbol bractwa w formie zawieszki z koralików

Było trudno, momentami traciłam cierpliwość gdy myliłam się w kolejnych kolorach... Ale udało się!

Oryginalny symbol

Wielu mężczyzn uwielbia gry komputerowe. Nadal panuje stereotyp, że "tru gamerem" może być tylko mężczyzna. Dlatego taki rodzaj "biżuterii" prawdziwemu mężczyźnie na pewno przypadłby do gustu :)

Jak wspominałam na początku, zainspirowało mnie do wykonania wyzwanie Szuflady. Dlatego też zgłaszam pracę na wyzwanie "Dla Twardziela".


1 komentarz:

  1. Super pomysł, zawieszka świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń