wtorek, 19 lipca 2016

Pysznościowo arbuzowo.

Miało być soczyście, a nie znam bardziej soczystego owocu!

Ale po kolei.

Naszukałam się różnych tutoriali co nie miara, ale z racji, że beading stoi u mnie na dość niskim poziomie, musiałam ponaszywać koraliki na filc. Wyszły tak pyszne, że za każdym razem jak na nie patrzę, to nabieram ochoty na owocka.

Koralikowe arbuzy
Choć z drugiej strony jak mój mężczyzna spojrzał na kształt to uznał to za pizzę.
Chyba taką przegniłą pizzę. Kto to widział, - zielone brzegi?
Ale czemu by nie zrobić też kolczyków w kształcie pizzy? :D Proszę w tej chwili oddać mój przycisk do przedłużania doby. Komu tym razem go pożyczyłam?

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Szuflady - Soczyste owoce.



Jeszcze mam drugą koncepcję na pracę wyzwaniową, ale zobaczymy, czy uda mi się z nią zdążyć. ;)

3 komentarze:

  1. Pyszne, dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo apetyczne są, też pomyślałam ze to chyba musiałaby być mocno przeterminowana pizza...z zielonym brzegiem ;-)

    OdpowiedzUsuń