wtorek, 3 maja 2016

Cyrkonie Preciosa

Od dłuższego czasu już chodziła mi po głowie myśl o wszyciu do moich bibelocików taśmy cyrkoniowej. Moim skromnym zdaniem dodaje ona pracy nieco elegancji.

I w końcu nadarzyła się okazja!

Na blogu Pomorze Craftuje pojawiło się wyzwanie z cyklu "Żyj Kolorowo", w którym należy wykorzystać w swojej pracy odcienie szarości, niebieskości i granatowości. Uwielbiam podglądać te wyzwania, bo z każdym kolejnym uczę się jakie kolory można ze sobą ciekawie połączyć.


Po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniu. Niech będzie to sprawdzian tego, czego nauczyłam się w ostatnim roku. I chociaż aktualnie jestem niesamowicie zaabsorbowana strojami do tańca znalazłam kilka chwil, żeby stworzyć szaro-grafitowo-grantową bransoletkę z cyrkoniami Preciosa.


Bransoletka

Bransoletka składa się z dwóch części - pasek na rękę zrobiony ze sznurków sutaszowych (jak babcię kocham, pierwszy raz musiałam prasować sznurki, żeby były równiutkie) oraz główna część, stabilnie przymocowana do paska.


Zbliżenie na główną część ozdobną
Jeśli podoba Wam się moja praca, trzymajcie mocno kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz